Лінгвістика - це мистецтво володіння словом, тобто за допомогою всіх параметрів мови - володіння мистецтвом комунікацій! А рекламна лінгвістика - це мистецтво створення креативних та бізнес комунікацій, де є простір для творчості, ділового прагматизму та креативних рішень.
Кафедра рекламної лінгвістики створена у 2003 р. Аналогів їй в Україні немає. Базою для створення кафедри стала секція іноземних мов.
Завідувач кафедрою – Карабанов Михайло Михайлович, доктор історичних наук, професор.
Заступник завідувача кафедри та завідувач секції лінгвістики – Меркулова Світлана Іванівна, в.о професора, декан. Світлана Іванівна не лише відіграла значну роль у вдосконаленні роботи кафедри, але саме завдяки їй на кафедрі було зібрано нову команду і остаточно створено чітке спрямування у бік реклами.
Штатних викладачів на кафедрі не багато , але всі вони достойні члени команди і справжні педагоги.
Кумейко Тетяна Анатоліївна - старший викладач, втілює настанови кафедри у викладанні ділової української мови, іміджології, культурології, етики ділового спілкування. Навчальний процес знає не тільки на стадії втілення. Їй знайомі різні етапи планування від самої основи основ - розкладу занять, бо починала працю в Інституті з роботи в навчальній частині.
Пилипчак Олена Сергіївна - старший викладач, хранитель та послідовник прогресивних змін у роботі кафедри. Досконало оволоділа технікою викладання бізнес англійської та англійської мови в рекламному бізнесі.
Ця команда створила методичне забезпечення кафедри у вигляді науково-методичних комплексів з дисциплін : іноземна мова; ділова іноземна мова; ділова українська мова; англійська мова в рекламному бізнесі; ділові переговори англійською мовою; друга іноземна мова (на вибір); країнознавство англомовних країн.
Чуприна Василь Васильович - професор, кандидат філософських наук, доцент. Викладає культурологію.
Кириллова Марія Олександрівна - старший викладач. Її дисципліна – «Іноземна мова».
Викладачі кафедри завжди йдуть назустріч студентським побажанням і підтримують таланти; пропонують гнучкі програми за рівнем знань; допомагають сформувати знання та навички в бізнес- та рекламних комунікаціях; готують студентів до майбутньої кар'єри в рекламному бізнесі; застосовують максимально інноваційні методи викладання - дискусії, рольові ігри, аудіо- та відеокурси на базі найкращих європейських підручників.