Вторник, 26.11.2024, 20:41 | RSS | Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
Інститут Реклами

Главная
Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
111 [1]
Поиск
Календарь
«  Ноябрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архив записей
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 68
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Ліцей – початок Вашого професійного формування

    Як батькам і дітям не помилитися у виборі професії майбутнього?

    Скільки епітетів чують батьки за дев’ять або одинадцять років навчання в школі на адресу учнів: розумний, талановитий, обдарований, здібний,… і скільки неприємних коментарів лунає стосовно трієчників, некерованих, розбишак та ін.. Яких тільки неприємностей та переживань не відчувають батьки другої групи дітей на батьківських зборах.  Іноді, винесений дитині вирок у початковій школі залишається із нею протягом усіх шкільних років.

    Зустрівшись після 5-7 років потому колишні однокласники виявлять, що чомусь найбільш успішними серед них є  саме ті, яких вважали трієчниками. Вони виявилися найбільш пристосованими до життя. На відміну від них учні із завищеною самооцінкою, підкріпленою всебічним захопленням вчителів, непомірними похвалами та з дитинства привчені до популярності, часто стають не готовими до життєвих ситуацій і опиняються у розпачі, коли потрібно програвати. Тисячі чому і як? Де знайти той чарівний ключ, за допомогою якого можна відкрити здібності і обовязково вчасно допомогти талановитим у формуванні в них вмінь адаптуватися до непростих життєвих ситуацій.

    Коли, де і як підготувати дитину до дорослого життя, виконати цю психологічно, педагогічно і організаційно складну роботу?

    ·        Коли? На це питання є така відповідь: в чотири роки дитина віднаходить половину своїх інтелектуальних можливостей, в шість років – 70%, а в вісім – 90%.

    ·       Де? В першу чергу вдома і в школі. Більш пристосовані до цього ліцеї і гімназії. Наприклад, «Ліцей соціальних і ділових комунікацій» для учнів 10 та 11 класів пропонує безкоштовно:

    -         тестування та визначення здібностей та схильностей;

    -         консультування професорсько-викладацького складу з дизайну, реклами, маркетинга, менеджмента, виставок, PR, журналістики, підприємництва та ін.;

    -         виявлення здібностей до малювання, написання рекламного тексту;

    -         знайомство з виставкою дизайнерських робіт студентів Інституту реклами;

    -         зустрічі із випускниками ІР, представниками рекламного, виставкового і дизайн бізнесу та ін.

    Як підготувати ліцеїста до дорослого життя із врахуванням визначених здібностей, його інтересів і бажань? Ця задача неоднозначна. Її вирішення забезпечується розробкою довготривалої програми навчання:

    -         поєднанням зусиль учнів, педагогів, батьків, спеціалістів, практиків, вчених;

    -         введенням в навчальний процес нових форм і методів отримання знань і навичок;

    -         оволодінням ліцеїстами старших класів алгоритмом професійного зростання;

    -         отриманням первинних професій, що наблизить до розуміння тих, які стають; метою навчання у Вищому навчальному закладі.

    Відповіді на найпоширеніші питання:

    1.      Питання: Які дисципліни викладаються в ліцеї?

    Відповідь: Крім предметів загальноосвітньої школи в ліцеї викладаються спеціалізовані дисципліни. Ці дисципліни викладаються у навчальний час, тобто вони входять до навчального плану ліцею, тому дитина не буде перенавантаженою:

    -         Менеджмент

    -         Маркетинг

    -         Основи реклами і PR

    -         Образотворча грамота: малюнок, живопис, композиція

    -         Основи графічного, веб-дизайну, дизайну інтерєру,ландшафтного дизайну

    2.       Питання: У вас написано, що випускник отримає «первинну спеціальність». Що це означає і де він зможе працювати після закінчення ліцею?

    Відповідь: Отримання випускником ліцею первинної професії одразу ж наділяє його перевагами на ринку праці. Адже людина, яка ще не вступила до ВНЗ вже має повне уявлення про певну, обрану нею професію і може працювати рекламним агентом, стендистом, оформлювачем вітрин, флористом, або офіс-менеджером. Всі ці спеціалізації сьогодні затребувані на ринку праці, тому що мало закладів, де готують випускників такого фаху. Безумовно, первинна спеціальність – це лише початок, той напрям шляху, який обрала для себе молода людина, перший крок для оволодіння бажаною спеціальністю. 

    3. Питання: Яка кількість учнів запланована у класах?

     Відповідь: Засновуючи Ліцей соціальних і ділових комунікацій ми розуміли, що цей заклад не передбачає великої кількості учнів у класах, тому у класі не більше 20 осіб, адже навчання за творчим фахом передбачає індивідуальний підхід до ліцеїстів та можливість застосування інноваційних методик роботи із обдарованими дітьми.

    4. Питання: Чим відрізняється навчання в ліцеї від навчання у звичайній школі?

    Відповідь:  Ліцей соціальних та ділових комунікацій – це новий заклад, створений спеціально під сьогоденний запит ринку. Ліцей ставить перед собою такі важливі  завдання, як оволодіння методами збору та пошуку інформації, аналізу і синтезу, самостійного прийняття рішень, розуміння механізмів підприємницької діяльності. У ліцеї професійний вибір учня завжди зорієнтований із його здібностями. Окрім того, випускники ліцею більш підготовані до «дорослого» життя, на відміну від своїх однолітків, адже вони вже мають певні сформовані навички і розуміння, які необхідні людині для майбутнього життя. 

    5.  Питання: Які додаткові переваги отримує ліцеїст?

                              Відповідь:

             Для учнів 10 та 11 класів Ліцей соціальних та ділових комунікацій безкоштовно  пропонує:

    -         тестування та визначення здібностей та схильностей

    -         консультування професорсько-викладацького складу з дизайну, реклами, маркетинга, менеджмента, виставок, PR, журналістики, підприємництва та ін.

    -         малювання, кольорознавство, написання рекламного тексту

    -         знайомство з виставкою дизайнерських робіт студентів Інституту реклами

    -         зустрічі із випускниками ІР, представниками рекламного, виставкового і дизайн бізнесу.

     

    6. Питання: Чому цікавому навчатимуть в ліцеї?

                Відповідь:

     

    - рекламі в інтернеті, та телебаченні, радіо, зовнішній, в пресі, сувенірній, в дизайні  та на     виставках;

    - дизайну середовища, ландшафтному, графічному, виставок, одягу;

    - PR, журналістиці, івент менеджменту;

    - маркетингу и менеджменту в рекламі, в PR, на виставках, у підприємництві;

    - виставковій діяльності;

    - підприємництву, економіці, обліку;

    - вмінню адекватно поводитися в неординарних життєвих ситуаціях;

    - управлінню собою, вмінню презентувати себе.

     

    7. Питання: Що потрібно для того, щоб вступити в ліцей?

    Відповідь: Для вступу до ліцею необхідні ті самі документи, що й для вступу у будь-який середній навчальний заклад, жодних додаткових документів не потрібно.



    Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный хостинг uCoz