Кафедру очолює одна з провідних фахівців у галузі маркетингу Куденко Наталія Володимирівна - доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу КНЕУ, автор навчального посібника «Стратегічний маркетинг», монографії «Маркетингові стратегії фірми». Вона успішно здійснює наукове керівництво підготовкою магістерських робіт, визначає основні напрями наукових досліджень кафедри, перспективи її творчого розвитку.
Першими викладачами кафедри стали:
Ужанська Тетяна Іллівна, в.о. професора, проректор з розвитку Інституту реклами, інженер-економіст за фахом, практик; працювала заступником керівника підприємства з економіки, пізніше - заступником завідувача навчальної частини ІПК Мінпромполітики, віце-президентом Академії дитячого підприємництва «Ділові діти України»; керівник та організатор Всеукраїнських і міських конкурсів «Економічна ерудиція», «Юний рекламіст», «Юний дизайнер». Тетяна Іллівна розробила програми і читає дисципліни «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Маркетингова цінова політика», а з 2005 р. - «Маркетинг рекламної галузі».
Кафедра маркетингу і рекламних технологій поповнилась новими викладачами.
Войтенко Олена Василівна, заступник завідувача кафедри, доцент. Освоїла нові для неї курси за такими дисциплінами, як «Психологія реклами» та «Іміджологія». Олена Василівна керує науково-пошуковою роботою та навчально-виробничою практикою студентів, є співавтором методичних рекомендацій та розробником навчальних комплексів з усіх дисциплін, які викладаються на кафедрі. Як заступник завідувача кафедри Олена Василівна організовує навчально-методичну і практичну роботу, має заслужений авторитет серед студентів.
Момот Галина Іванівна, старший викладач. Читає курси «Основи товарознавства», «Рекламний бізнес», «Маркетингова політика комунікацій», «Стандартизація і сертифікація товарів і послуг».
Концептуальний підхід кафедри до підготовки фахівців з маркетингу і реклами полягає у поєднанні в єдиний неперервний процес теоретичної гуманітарної, фундаментальної та професійної підготовки, а також у формуванні готовності до самостійного невпинного навчання і самовиховання.
Спеціальність «Маркетинг» доповнює спеціалізація «Рекламіст», що дає випускникам кафедри можливість не тільки аналізувати, оцінювати, планувати і прогнозувати ринкові перспективи товарів і послуг, а й професійно, на основі реальних знань, розробляти весь комплекс рекламних заходів. Такі вміння є надійною гарантією працевлаштування й подальшої кар'єри. Випускник Інституту реклами має конкурентні переваги на ринку праці. Зазначимо, що дипломованих фахівців з маркетингу реклами готують тільки в Інституті реклами.